هوش مصنوعی به موتور جستجوی گوگل راه می یابد

هوش مصنوعی به موتور جستجوی گوگل راه می یابد با اینکه گوگل همچنان با سهم ۹۰ درصدی از بازار جستجو پیشتاز این صنعت شناخته می‌شود اما شرایط دیگر مثل سابق نیست.
هوش مصنوعی به موتور جستجوی گوگل راه می یابد

با اینکه گوگل همچنان با سهم ۹۰ درصدی از بازار جستجو پیشتاز این صنعت شناخته می‌شود اما شرایط دیگر مثل سابق نیست. هوش مصنوعی قوانین بازی را تغییر داده و بزرگترین منبع درآمد گوگل در معرض خطر است.

رقبایی مثل بینگ با پشتوانه هوش مصنوعی برای اولین بار در ۲۵ سال اخیر به جدی‌ترین تهدید برای کسب‌وکار جستجوی گوگل تبدیل شده‌اند و گوگل را برای ادغام این تکنولوژی در موتور جستجوی جدید خود به تکاپو انداخته است.این ویژگی که برای نخستین بار توسط مدیر بخش جستجوی گوگل نمایش داده شد؛ فعلا در فاز آزمایشی بوده و گوگل آن را «AI Snapshot» می‌نامد.

هوش مصنوعی به کار رفته در این موتور جستجو، حس و حال تازه‌ای به آن بخشیده و به نظر رسیده که باعث تحول محبوب‌ترین موتور جستجوی جهان خواهد شد.

آخرین مطالب

OpenAl رقیب گوگل را معرفی میکند
هوش مصنوعی؛ تکنولوژی که سال گذشته جنجال آفرین شد
OpenAl برای ساخت تراشه های هوش مصنوعی به دنبال سرمایه ای بالغ بر 7 ...
زنگ هشدار هوش مصنوعی از افزایش و پیشرفته تر شدن روشهای کلاهبرداری
جزئیات هوش مصنوعی آیفون لو رفت
گوگل کروم میزبان دکمه میانبر هوش مصنوعی Gemini شد.

AICTEXPO

خدمات ارزی بانک تجارت

جهت دریافت خدمات ارزی بانک تجارت در زمینه صادرات محصولات و خدمات هوش مصنوعی میتوانید با شماره تلفن همراه 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر شماره تلفن خود را وارد نمایید تا با شما تماس بگیریم .

جهت دریافت خروجی محصولات، لطفا بازار هدف محصولات مورد نظر را انتخاب نمایید و بر روی دکمه “اعمال فیلتر” کلیک کنید تا محصولات مورد نظر شما بارگزاری شود و سپس محصولات را با فرمت دلخواه دانلود نمایید.

Product Category
بیشتر

جهت دریافت خروجی از شرکت ها لطفا زمینه فعالیت مورد نظر را انتخاب نمایید و بر روی دکمه “اعمال فیلتر” کلیک کنید تا شرکت های مورد نظر شما بارگزاری شود. سپس می توانبد اطلاعات شرکت های کورد نظرتان را بر با فرمت دلخواه خود دریافت کنید.

Company Filter
بیشتر