درباره ما

استارتاپ ویرا سگال کارو

شرکت ویرا سگال کارو با شماره ثبت 534753 در سال 1397 تاسیس گردید.

این شرکت از ابتدا به منظور طراحی و ساخت سامانه های مبتنی بر هوش مصنوعی کار خود را آغاز کرد و توانست در دوران فعالیت خود به دست آورد های درخشانی دست پیدا کند. هم اکنون شرکت در زمینه هایی نظیر یادگیری ماشینی و عمیق، داده کاوی و گراف کاوی، هیت مپ، هولوگرام، رباتیک، رمز ارز، پردازش صوت و پردازش متن در حال فعالیت می باشد.

در ابتدا با هدف توسعه هوش مصنوعی کاربردی، طرح های اولیه ای از سامانه مدیریت هتل، سامانه یخچال هوشمند ( مبتنی بر پردازش تصویر) و سامانه هوشمند مدیریت بحران زلزله ارائه شد و تا حدودی در جهت توسعه و تجاری سازی پیش رفت. اما اولین محصول مبتنی بر پردازش تصویر شرکت با نام تجاری میثر، سامانه مدیریت کسب و کار ها با استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی است. این سامانه توانایی حضور و غیاب پرسنل به صورت دقیق و مساحبه زمان مفید کاری را دارد و بر اساس درخواست کارفرما می تواند رفتار های غیر سازمانی و نا خواسته را تحلیل و گزارش کند.

حسین مستخدمین حسینی
زمینه فعالیت
محصولات

دارای 3 محصول

محصولات و خدمات
بلاک چین
استخراج رمز ارز
پول دیجیتال
کاربری آسان
هوشمند
پشتیبانی
احیا و بازگردانی ...
بخش خدمات درمانی
دید ماشینی
اطلاعات تماس
موبایل
تلفن
فکس
88809098 21 98+
ایمیل
info@vira-sk.com
وب سایت
www.vira-sk.com
واتس اپ
538 5151 919 98+
آدرس
تهران : خیابان ولیعصر - خیابان شهید مطهری - پلاک 472 - طبقه چهارم
مکان ما رو نقشه
گواهی نامه ها و مجوز های شرکت
دانش بنیان
دانش بنیان
یک قرار ملاقات تنظیم کنید…

AICTEXPO

خدمات ارزی بانک تجارت

جهت دریافت خدمات ارزی بانک تجارت در زمینه صادرات محصولات و خدمات هوش مصنوعی میتوانید با شماره تلفن همراه 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر شماره تلفن خود را وارد نمایید تا با شما تماس بگیریم .

پرسیدن سوال درباره استارتاپ ویرا سگال کارو

نام*
نام خانوادگی*
شرکت/سازمان
ایمیل*
تلفن تماس*
موضوع*
متن سوال یا درخواست*

جهت دریافت خروجی محصولات، لطفا بازار هدف محصولات مورد نظر را انتخاب نمایید و بر روی دکمه “اعمال فیلتر” کلیک کنید تا محصولات مورد نظر شما بارگزاری شود و سپس محصولات را با فرمت دلخواه دانلود نمایید.

Product Category
بیشتر

جهت دریافت خروجی از شرکت ها لطفا زمینه فعالیت مورد نظر را انتخاب نمایید و بر روی دکمه “اعمال فیلتر” کلیک کنید تا شرکت های مورد نظر شما بارگزاری شود. سپس می توانبد اطلاعات شرکت های کورد نظرتان را بر با فرمت دلخواه خود دریافت کنید.

Company Filter
بیشتر