درباره ما

رایان اندیشان رشد

هسته اولیه شرکت، در سال 1382 به همت 25 نفر از مهندسین فعال در حوزه های برق، مخابرات، الکترونیک، کامپیوتر و اتوماسیون صنعتی و با تشکیل شرکت کنترل سیستم پارس شکل گرفت.

با بهره مندی از تیم های تخصصی و پروژه های شرکت در صنایع برق و فناوری اطلاعات و ارتباطات، تصمیم به انشعاباتی در حوزه فعالیت ها و پروژه ها گرفته شد که در سال 1392 منجر به تشکیل شرکت تکتا تجارت جی در حوزه فنی و بازرگانی فناوری اطلاعات و ارتباطات گردید و با ارائه خدمات مشاوره، طراحی و پیاده سازی مراکز داده، زیرساخت شبکه، سیستم های نظارت تصویری، ITIL، VOIP و Help Desk، موفق گردید طی مطالعه جامع بازار هدف با نیازسنجی گسترده در صنعت ICT و برنامه ریزی استراتژیک، بر بخشی از صنایع در جهت رفع نیازهای موجود مرتبط تمرکز نماید و در این مسیر با استفاده از فرصت های مطلوب بازار، جایگاه خود را در کشور ارتقا دهد و در سال 1396 به هلدینگ تخصصی پیوست.

با توسعه روزافزون تکنولوژی های متکی بر فناوری های دیجیتال، ضرورت تفکیک فعالیت های تخصصی مجدد خود را نمایاند و با اتکا به تجربیات مدیران و تخصص سرمایه های انسانی جوان، در سال 1397 شرکت رایان اندیش رشد به منظور توسعه خدمات تحقیق و پژوهش در زمینه فناوری های نوین، هوشمند سازی، اقتصاد دانش محور و ارائه راهکاری بهینه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تاسیس شد و ضمن فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات، فین تک و تولید محصولات صنعت پرداخت، در آذرماه 1399 موفق به اخذ مجوز پرداخت یار از سوی بانک مرکزی و عقد تفاهمنامه با شبکه الکترونیکی پرداخت (شاپرک) شده است.

چشم انداز و ماموریت

توسعه شتاب آلود و خیره کننده تحول دیجیتال و لزوم بهره گیری سیستم های نظارتی و خدماتی کشورها از فناوری در گذار از سیستم های سنتی به سازو کار روشهای نوین، در سراسر گیتی گسست هایی را در اهداف و نتایج به همراه داشته است .این نیاز مارا بر آن داشت تا با واکاوی اهداف طرح ها در حوزه های مختلف فناوری اطلاعات و فناوری های نوین و نتایج حاصله به عارضه یابی و راهکارهای بهینه سازی سیستم ها در راستای رفع نیازهای فناورانه و نوآوری باز، با تکیه بر ذوق و هنر ایرانی بیاندیشیم و در این رهگذر همراهی و همکاری اشخاص حقیقی و حقوقی فعال و حاضر در حوزه فناوری را به یاری می طلبیم تا با هم افزایی و اتحاد رقبا در مسیر توسعه پایدار میهن عزیزمان گامی موثر برداریم.

احرام شاه محمدی
زمینه فعالیت
محصولات

دارای 1 محصول

محصولات و خدمات
قیمت مناسب
هوشمند
پشتیبانی
اطلاعات تماس
موبایل
تلفن
۰۳۱۳۶۲۹۳۹۸۸
فکس
۰۳۱۳۶۲۹۳۹۸۸
ایمیل
وب سایت
www.rar-co.ir
آدرس
اصفهان : خیابان چهار باغ بالا کوی فرشادی پلاک ۱۸۳
مکان ما رو نقشه
گواهی نامه ها و مجوز های شرکت
سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور
سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور
یک قرار ملاقات تنظیم کنید…

AICTEXPO

خدمات ارزی بانک تجارت

جهت دریافت خدمات ارزی بانک تجارت در زمینه صادرات محصولات و خدمات هوش مصنوعی میتوانید با شماره تلفن همراه 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر شماره تلفن خود را وارد نمایید تا با شما تماس بگیریم .

پرسیدن سوال درباره رایان اندیشان رشد

نام*
نام خانوادگی*
شرکت/سازمان
ایمیل*
تلفن تماس*
موضوع*
متن سوال یا درخواست*

جهت دریافت خروجی محصولات، لطفا بازار هدف محصولات مورد نظر را انتخاب نمایید و بر روی دکمه “اعمال فیلتر” کلیک کنید تا محصولات مورد نظر شما بارگزاری شود و سپس محصولات را با فرمت دلخواه دانلود نمایید.

Product Category
بیشتر

جهت دریافت خروجی از شرکت ها لطفا زمینه فعالیت مورد نظر را انتخاب نمایید و بر روی دکمه “اعمال فیلتر” کلیک کنید تا شرکت های مورد نظر شما بارگزاری شود. سپس می توانبد اطلاعات شرکت های کورد نظرتان را بر با فرمت دلخواه خود دریافت کنید.

Company Filter
بیشتر