درباره ما

شرکت فن آفرینان زندگی نو (لایف وب)

لایف وب شرکتی دانش بنیان است که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در زمینه ارائه و اجرای راهکارهای نوین به سازمان‌ها و کسب و کارها آغاز کرده است. لایف‌ وب کلان داده‌ شبکه‌های اجتماعی، وبسایت‌ها و رسانه‌های چاپی را جمع‌آوری می‌کند و با پردازش مبتنی بر هوش مصنوعی، امکان تحلیل کمی و کیفی آن را فراهم کرده است.

ما در لایف وب به پشتوانه سال‌ها تجربه فنی و مدیریتی در زمینه هوشمندسازی سازمان‌ها و کسب و کارها، گام‌های موثری را در این زمینه برداشته‌ایم. سرویس‌ها و خدمات ما امکان آنالیز وضعیت موجود، تحلیل رفتار مشتریان و جذب مشتریان بالقوه را فراهم آورده و در همین راستا محصولات و سرویس‌های متنوعی در اختیار سازمان‌ها، برندها، صاحبان کسب و کارها، روابط عمومی‌ها قرار گرفته است.

حمید مدنی زادگان
زمینه فعالیت
محصولات

دارای 3 محصول

محصولات و خدمات
موج‌شناسی و شـبکـ...
تصویر برند
آنالیز رقبا
تشخیص محتوای تبلی...
امکان تهیه گزارش ...
امکان جستجــــــو...
نمایش محتوا و منا...
جست‌وجو در داده‌ه...
دریافت خروجی گزار...
اطلاعات تماس
موبایل
تلفن
۸۷۷۰۰۱۳۳ – ۰۲۱
فکس
۸۷۷۰۰۱۳۳ – ۰۲۱
ایمیل
info@lifeweb.ir
وب سایت
www.lifewebco.com
آدرس
تهران : خیابان بهشتی ، میرعماد ، کوچه یازدهم ، پلاک 13
مکان ما رو نقشه
گواهی نامه ها و مجوز های شرکت
دانش بنیان
دانش بنیان
یک قرار ملاقات تنظیم کنید…

AICTEXPO

خدمات ارزی بانک تجارت

جهت دریافت خدمات ارزی بانک تجارت در زمینه صادرات محصولات و خدمات هوش مصنوعی میتوانید با شماره تلفن همراه 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر شماره تلفن خود را وارد نمایید تا با شما تماس بگیریم .

پرسیدن سوال درباره شرکت فن آفرینان زندگی نو (لایف وب)

نام*
نام خانوادگی*
شرکت/سازمان
ایمیل*
تلفن تماس*
موضوع*
متن سوال یا درخواست*

جهت دریافت خروجی محصولات، لطفا بازار هدف محصولات مورد نظر را انتخاب نمایید و بر روی دکمه “اعمال فیلتر” کلیک کنید تا محصولات مورد نظر شما بارگزاری شود و سپس محصولات را با فرمت دلخواه دانلود نمایید.

Product Category
بیشتر

جهت دریافت خروجی از شرکت ها لطفا زمینه فعالیت مورد نظر را انتخاب نمایید و بر روی دکمه “اعمال فیلتر” کلیک کنید تا شرکت های مورد نظر شما بارگزاری شود. سپس می توانبد اطلاعات شرکت های کورد نظرتان را بر با فرمت دلخواه خود دریافت کنید.

Company Filter
بیشتر