درباره ما

هلدینگ بیتا (هلدینگ تخصصی حوزه اینترنت اشیاء)

آکادمی اینترنت اشیاء با هدف فرهنگ‌سازی دانش اینترنت اشیاء و ایجاد بستر تخصصی آموزشی در زمینه اینترنت اشیاء فعالیت خود را از ابتدای سال ۱۳۹۴ آغاز کرده است. با توجه به اهمیت فراوان اینترنت اشیاء و فراگیر شدن آن در دنیا، نیاز به بستری تخصصی جهت آموزش و توانمندسازی در حوزه‌ی اینترنت اشیاء احساس می‌شود. آکادمی اینترنت اشیاء با بهره‌گیری از توان متخصصین و نخبگان جوان کشور در راستای ایجاد این بستر تخصصی آموزشی گام برداشت. با بررسی متدهای نوین آموزشی در کشورهای پیشرفته، برای اولین بار کارگاه‌هایی متفاوت و کوتاه مدت را طراحی و اجرا کرد. هدف از این کارگاه‌های کوتاه مدت انتقال تمامی مطالب کاربردی در کمترین زمان ممکن و افزایش توانایی اتکا به خود جهت ادامه‌ی راه و یادگیری بیشتر است. آکادمی اینترنت اشیاء همچنین با رصد تمامی فعالیت‌های شرکت‌های بزرگ در حوزه‌ی اینترنت اشیاء، نیازهای فنی و توانمندی‌های مورد نیاز جهت فعالیت در این حوزه در دنیا و همچنین ایران را بررسی کرد و سرفصل‌هایی در راستای ایجاد و ارتقاء این توانمندی‌های فنی جهت آموزش در کارگاه‌ها طراحی کرد. تمامی تکنولوژی‌ها و ابزارهای مورد استفاده در تمامی شرکت‌های بزرگ بررسی شد و پرکاربردترین و بهترین آن‌ها جهت آموزش در کارگاه انتخاب شدند. اکنون آکادمی اینترنت اشیاء با داشتن تجربه‌ی کار عملی در حوزه‌ی اینترنت اشیاء و تجربه‌ی برگزاری تعداد زیادی کارگاه‌های کوتاه مدت از سال ۱۳۹۴، پیشرو آموزش اینترنت اشیاء در کشور است.

 

فرزاد ابراهیمی
زمینه فعالیت
محصولات

دارای 1 محصول

محصولات و خدمات
نجاری سازی
نمونه سازی سه‌بعدی
بهره‌مندی از خدما...
اطلاعات تماس
موبایل
ایمیل
info@acceliot.com
وب سایت
www.bitagrp.com
مکان ما رو نقشه
گواهی نامه ها و مجوز های شرکت
سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور
سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور
یک قرار ملاقات تنظیم کنید…

AICTEXPO

خدمات ارزی بانک تجارت

جهت دریافت خدمات ارزی بانک تجارت در زمینه صادرات محصولات و خدمات هوش مصنوعی میتوانید با شماره تلفن همراه 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر شماره تلفن خود را وارد نمایید تا با شما تماس بگیریم .

پرسیدن سوال درباره هلدینگ بیتا (هلدینگ تخصصی حوزه اینترنت اشیاء)

نام*
نام خانوادگی*
شرکت/سازمان
ایمیل*
تلفن تماس*
موضوع*
متن سوال یا درخواست*

جهت دریافت خروجی محصولات، لطفا بازار هدف محصولات مورد نظر را انتخاب نمایید و بر روی دکمه “اعمال فیلتر” کلیک کنید تا محصولات مورد نظر شما بارگزاری شود و سپس محصولات را با فرمت دلخواه دانلود نمایید.

Product Category
بیشتر

جهت دریافت خروجی از شرکت ها لطفا زمینه فعالیت مورد نظر را انتخاب نمایید و بر روی دکمه “اعمال فیلتر” کلیک کنید تا شرکت های مورد نظر شما بارگزاری شود. سپس می توانبد اطلاعات شرکت های کورد نظرتان را بر با فرمت دلخواه خود دریافت کنید.

Company Filter
بیشتر