درباره ما

جوان اندیشان پویای قومس (جاپکو)

شرکت دانش بنیان جوان اندیشان پویای قومس با نام تجاری جاپکو با ماموریت ارائه خدمات فناوری اطلاعات و تولید نرم افزارها و محصولات مرتبط با سازمان ها و کسب و کارها در سال ۱۳۸۸ تاسیس گردیده است. تلاش متخصصین و مهندسین این شرکت به کارگیری تکنولوژی های روز دنیا جهت دستیبابی به بهترین و بهینه ترین راهکارها برای حل چالش ها و رفع نیازهای درخواستی مشتریان بوده است. کارکنان این شرکت مجموعه ای از نخبگان برگزیده و استعدادهای برتر دانشگاهی و مهندسین با تجربه در حوزه فناوری اطلاعات می باشند که در کنار ایجاد بستر استارتاپی برای خلق ایده های جدید، نگاه کلان به حل مشکلات گذشته تا اکنون سازمان ها و کسب و کارها دارند.

ناصر محمودی
زمینه فعالیت
محصولات

دارای 1 محصول

محصولات و خدمات
تست نرم افزار
توسعه نرم افزار
پشتیبانی
اطلاعات تماس
موبایل
تلفن
فکس
33441300 023
ایمیل
وب سایت
www.jap-co.ir
آدرس
سمنان: شهرک گلستان، میدان بوستان، ساختمان جاپکو کد پستی: 3519863943
مکان ما رو نقشه
گواهی نامه ها و مجوز های شرکت
سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور
سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور
یک قرار ملاقات تنظیم کنید…

AICTEXPO

خدمات ارزی بانک تجارت

جهت دریافت خدمات ارزی بانک تجارت در زمینه صادرات محصولات و خدمات هوش مصنوعی میتوانید با شماره تلفن همراه 09392421558 (جناب آقای دکتر مصفا) تماس حاصل فرمایید و یا در فرم زیر شماره تلفن خود را وارد نمایید تا با شما تماس بگیریم .

پرسیدن سوال درباره جوان اندیشان پویای قومس (جاپکو)

نام*
نام خانوادگی*
شرکت/سازمان
ایمیل*
تلفن تماس*
موضوع*
متن سوال یا درخواست*

جهت دریافت خروجی محصولات، لطفا بازار هدف محصولات مورد نظر را انتخاب نمایید و بر روی دکمه “اعمال فیلتر” کلیک کنید تا محصولات مورد نظر شما بارگزاری شود و سپس محصولات را با فرمت دلخواه دانلود نمایید.

Product Category
بیشتر

جهت دریافت خروجی از شرکت ها لطفا زمینه فعالیت مورد نظر را انتخاب نمایید و بر روی دکمه “اعمال فیلتر” کلیک کنید تا شرکت های مورد نظر شما بارگزاری شود. سپس می توانبد اطلاعات شرکت های کورد نظرتان را بر با فرمت دلخواه خود دریافت کنید.

Company Filter
بیشتر